niedziela, 30 listopada 2008

Targi haftu i koronki w Łodzi

Wczoraj Mąż zrobił mi ogromną niespodziankę zabierając mnie na Targi do Łodzi. Strasznie się nudził ale nie dał tego po sobie poznać.
Można było zaopatrzyć się w artykuły do haftu, malowania na szkle, malowania na tkaninach, art. pasmanteryjnych, drewnianych oraz w świąteczne prezenty wykonane przez wielu uzdolnionych ludzi z wielu rejonów Polski.

Poniżej kilka zdjęć:

A oto moje zakupy:
1. Obrus ze wstawką z Aidy 14;


2. Farby do malowania na bawełnie.


3. Artykuły do decoupage dla Juniora.




3 komentarze:

agagalas pisze...

Wspaniały ten obrus. Też mi się marzy. Wspaniała wystawa. Tylko cichuko wzdycham i zazdroszczę.

ann_margaret pisze...

Tylko pozazdrościć wyjazdu i zakupów!
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Super zakupy. Ja też kupuję i haftuję, na tych obrusikach. Szkoda tylko,że są takie drogie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...