piątek, 2 lipca 2010

Przesyłka

Kilka dni temu dotarła do mnie długo oczekiwana przesyłka z drewlandi. Mam już kilka pomysłów na ozdobienie kilku z tych pudełeczek :) Do zegara muszę dorobić szablon z tarczą więc troszkę poczeka.
Udało mi się też okazyjnie kupić puszki z farbą akrylową w Obi głównie jasne odcienie ale nie zastanawiałam się długo widząc cenę 0,98 za pojemnik 375 mil.
Mam tylko nadzieję, że będzie dobra bo do tej pory używałam takich małych typowych do decoupage.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i dziękuję za zamieszczane uwagi i komentarze.

1 komentarz:

Bernadetta ( becia-b ) pisze...

Czekam na końcowe efekty.
A ja jakoś nie mogę się zabrac do decoupage.....ciągle odkładam próbę na póżniej.....
Pozdrawiam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...