niedziela, 5 września 2010

Lubię... i kolejna odsłona TT

Do zabawy w "lubię" zaprosiła mnie Beata

lubię:
- przeglądać Wasze blogi i fora robótkowe;- tworzyć nowe rzeczy zarówno w decoupage jak i w hafcie;
- gotować i oglądać programy kulinarne oraz wykorzystywać w praktyce ich przepisy;
- z gotowaniem w parze idzie.... jedzenie-obecnie bez wielkiego umiaru ale po ciąży będę musiała narzucić sobie jakąś skuteczną dietę :)
- spacerować zwłaszcza z Leo i z Mężem (czego on nie cierpi);
- przyrodę (kwiaty i inne rośliny) oraz wszystko co się z nimi wiąże;
- spotkania z Joasią, z którą tworzymy drobiazgi decoupagowe;- słoneczną pogodę - jak np. dziś - wtedy bardziej optymistycznie nastawiam się do otaczającego mnie świata;- porządek w całym tego słowa znaczeniu;
- moją pracę


ZA TO NIENAWIDZĘ PRASOWANIA!!!(to już ponad programowo-ale nie mogłam się oprzeć pokusie :))

Do zabawy zapraszam wszystkich zainteresowanych.

Teraz czas na kolejną prezentację mojego zegara z serii Tatty Tedy
Został ostatni miś oraz oprawa i instalacja zegara, który był w komplecie.

1 komentarz:

Lidka (adzia1313) pisze...

Haft jest coraz piękniejszy :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...