piątek, 1 października 2010

Zegar i zakupy

Udało mi się skończyć zegar przed pójściem do szpitala. Jutro zostanie oddany w dobre ręce do oprawy :) Już się cieszę :)
Zdjęcia nie są najlepszej jakości ale nie wiem, gdzie posiałam kabel od mojego aparatu i pożyczyłam aparat od Taty.


A to już gazetka Ric Amare, którą Braciszek kupił mi w empiku. Chciałabym jeszcze nabyć ostatni TWOCS ale nie wiem czy jeszcze gdzieś go dostanę. Może Wy wiecie gdzie jeszcze są? Najlepiej by było znaleźć TWOCS w Poznaniu bo nie miałabym problemu z jej zakupem. Jeśli natomiast będzie w innym mieście to chętnie poproszę o przesłanie (oczywiście za pobraniem) :)


Trzymajcie kciuki - kolejny wpis ukaże się jak Zuzia przyjdzie na świat.


9 komentarzy:

Ewelina pisze...

zegar wspaniały jescze tylko wskazówki:) Pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Wracaj szybciutko razem z Zuzią;-)))

agagalas pisze...

Czekam na szybki powrót z córeczką a zegar to chyba do jej pokoiku :)

Weronika pisze...

śliczny zegar ;) ale efekt będzie widać po oprawieniu dopiero; ) pozdrawiam cieplutko;)

Gosia pisze...

Piękny zegar:)

violka pisze...

Fajnie to wyszło, będę czekać aż pokażesz w oprawie. No i czekam na Ciebie i na Zuzię :))

Anonimowy pisze...

Witam, bardzo podoba mi się zegar jaki wyszywasz. Mialabym pytanie, czy jast mozliwosc abys wyslala mi wzor na maila? Pozdrawiam Serdecznie i wszystkiego dobrego - Gabrysia mail: tacka@o2.pl

Gabrysia pisze...

Witam, bardzo podoba mi sie Twoj zegar. Jest śliczny. Czy bylabys tak mila i przeslala mi na maila: tacka@o2.pl wzor? Pozdrawiam bardzo serdecznie Gabrysia

Gabrysia pisze...

Piekny jest ten zegar. Musze się zmobilizować i również go wyszyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...