niedziela, 2 stycznia 2011

Zaległości


Na początek chciałabym złożyć wszystkim życzenia Noworoczne; pogody ducha, marzeń spełnienia, hafcików szybkiego kończenia :) i wszelkiej pomyślności w Nowym 2011 Roku.

Troszkę mi się uzbierało zaległości a to podobno źle wróży na Nowy Rok. Jak tylko mam możliwość to siadam do kompa ale niestety nie jest to codziennie - jak bym chciała naturalnie :).

Więc tak: zrobiłam przed Świętami kilka kartek na życzenie Mamy, które Ona później rozesłała:


Zaczęłam też kolejny hafcik z Króliczkami Sommebunny ale zdjęcie wkleję jak je zrobię :)
A to już moja choinka (a raczej jej fragment) z ozdobami, które nie mają prawa się stłuc :) ze względu na bystre rączki Leosia, który co chwilę się łapie za te ozdoby.




2 komentarze:

madziorek pisze...

Anusiu, na ten Nowy Rok wszystkiego dobrego !!

ann_margaret pisze...

Fajny zestaw karteczek, na pewno się spodobały:)
Niestety, nie widać choinki...

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...