niedziela, 6 listopada 2011

Sweet Home


w moim wykonaniu wyszło wprost komicznie. Usprawiedliwieniem dla mnie będzie lub nie będzie nieznajomość języka angielskiego. 
Ok. "jakoś" się wytłumaczyłam i mogę przejść do sedna.
Zrobiłam ostatnio 2 podusie zainspirowana innymi blogami. Projekt własny a wykonanie mojej wspaniałej maszyny u której odkrywam co rusz nowe możliwości :). Od dawna mi się marzyły takie poduchy. Mój mąż od razu zarezerwował sobie naturalnie tę z napisem HOME
hehehe nie dziwię się :)
zobaczcie same










... dla mnie została podusia SWET czyli .... :)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Śliczne podusie!Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Wonderful work!

LUNA pisze...

Cudna poszewka ,zachwycający haft.

Qra Domowa pisze...

NIE MARTW SIE:))) TAK IDEALNIE PASUJE DO PODUSI....CZYLI MOŻE TAKI SŁODKI NIE DO KOŃCA..HIHII..PIEKNE HAFTY...OJ ZAZDROSZCZĘ CI TAKIEJ MASZYNY..MOJE MARZENIE:)?)pS...CZY MOGŁABYŚ ZREZYGNOWAĆ Z WERYFIKACJI OBRAZKOWEJ PRZY KOMENTARZACH??

zetkaArt pisze...

No cóż :) Ale poduszki są piękne może nie każdy będzie się wczytywał :)

ArtUla pisze...

Piękna poduszka. Cudownie wykonana. Ale ja tutaj jeszcze w jednej sprawie. Dziękuje za wspaniałą niespodziankę. Nie wiem jak mogę Ci dziękować za takie cuda, jestem w tej chwili najszczęśliwszą osobą na świecie. Dziękuję. Uściski dla synka.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...