piątek, 8 lutego 2013

Candy


lubicie dzierganie na drutach lub na szydełku???

zapraszam Was na candy :)

Do zgarnięcia są dwa zestawy wełny po 10 motków (nówka cewka nierdzewka :) ) biały i ciemny brąz i kilka motków wełny w kolorach zieleni ( na duży sweterek).
Zima jeszcze się nie kończy więc zapraszam.


Chętni proszeni są o komentarz pod postem najpóźniej do 28.II i aktywny banerek na blogu (bądź pozostawienie @, jeżeli ktoś go nie ma).

Laureat/ka zostanie wyłoniony/a spośród moich Obserwatorów, którzy pozostawią komentarz pod tym postem.

do zabawy w candy zaprasza też

 oraz


103 komentarze:

Mariolenka pisze...

Zapisuję się ! :)

Unknown pisze...

Ja również staję w kolejce!

ABily pisze...

nie umiem niestety:(

Unknown pisze...

Jestem chętna, moze cos wydziergam :)
Banerek zaraz wklejam do siebie

ABIGAIL pisze...

Ależ pokaźna ilość wełenek...jeśli można zapiszę się i ja:)

Kraina niezapominajek pisze...

Również chętnie stanę w kolejce po motki, których nigdy za wiele :)

ciapara pisze...

I ja wezmę z radością udział w zabawie. Warunki już dopełniam. I zapraszam na dwie zabawy do siebie www.mojerobotkowanie.blogspot.com :-)

ciapara pisze...

Ps. Zapomniałam napisać że i na szydełku i na drutach bardzo lubię dziergać :-)

Unknown pisze...

Zapisuję się i ja :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Karolina pisze...

Nie wiem czy nie wcięło mi poprzedniego komentarza - pozdrawiam serdecznie i też się zapisuję. Uwielbiam brązy i zielenie. Lubię osoby, które mają pasję i dzielą się nią z innymi.

Anonimowy pisze...

Grzecznie ustawiam się w kolejce
elzbieta.wrzesniak@wp.pl

ToTylkoJa pisze...

Staję w kolejce!!:) Śliczne kolorki przygotowałaś i już mam milion planów na wykorzystanie:D

Pozdrowienia!:))

mrumru pisze...

ustawiam się :) ja co prawda na drutach tylko szliki umiem ale mam kogoś kto śliczne sweterki robi ^^

robótkowe co nieco pisze...

ja też się zapisuję :-) I zapraszam do siebie :-)
Pozdrawiam
Estera

Galeria zamka pisze...

Z przyjemnością stanę w ogonku, może moje drutki nie zardzewieją tak na amen... ;-)
Pozdrawiam

Enyo pisze...

Wełny nigdy dosyć:-)

Dom z mozaikami pisze...

Warunki spełniłam, teraz siedzę, czekam i trzymam sama za siebie kciuki...żebym wygrała :o) Pozdrawiam. Ala

Anonimowy pisze...

Ustawiam się do kolejki i czekam na wyniki.Druty już czekają. Piękne są Twoje prace. Pozdrawiam Maria 51 mazych@op.pl

Irena pisze...

Ja także się zgłaszam - pierwszy raz biorę udział w Candy:)
Pozdrawiam:)

Myszelka pisze...

Bardzo przydatne candy, oj bardzo, dołączam do udziału z przyjemnością, pozdrawiam serdecznie :-)

BogaczKa pisze...

Włóczki przyjmę każdą ilośc, więc się ustawiam w kolejce :)

balerinaszydełkowanie pisze...

Już dzieram w myślach poduchy , dlatego ustawię się grzecznie w kolejeczce :)
Zapraszam do siebie , może coś wpadnie Ci w oczko .

Anonimowy pisze...

Jestem w stanie przerobić każdą ilość nitek i niteczek, aż mruczę jak zadowolony kociak jak pomyślę co mogłoby z takiej włóczki powstać
Pozdrawiam cieplutko
majokaka@wp.pl

sosnowygaik pisze...

Z wielką chęcią się zapisuję. Obserwuję jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Ja również się zapisuję :) Ina

Unknown pisze...

Osobiście nie dziergam, ale moja mama robi to namiętnie i zapewne ucieszy się z takiego prezentu!
A chęcią się dla niej zapiszę:)
86paulina@wp.pl
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

To ja też ustawię się w kolejce
kfcja@gazeta.pl

pomieszane-poplątane pisze...

Ojej ile wspaniałości:) Aż żal byłoby się nie zapisać:) tym bardziej, że mam ambitny plan nauczyć się robić coś więcej, niż tylko szaliki:)

Nitki A nitki pisze...

Super włóczki!!!dołączam i ja:))
Pozdrawiam :)))

Kasia pisze...

również chętnie spróbuję szczęścia :)

Marakyo pisze...

O kurczę! Bardzo przydałby mi się taki zestaw!
Chętnie dołączę do obserwatorów tego bloga :)

Pozdrawiam gorąco!

Ludwika pisze...

Jasne, że sie zapisuję, w kolejce grzecznie staję, chociaż szczęście mi nie sprzyja - może to będzie ten czas, kiedy zacznie? Pozdrawiam Oczywiscie banerek umieszczę

Iwona pisze...

Jak tu się nie zapisać ? muszę jednak ostrzec, że ja w losowaniach mam szczęście.

Rękodzieło Jasi pisze...

Oj prezenty przecudne Na pewno się przydadzą! Może wreszcie zrobię jakiś sweterek? Staję w kolejce z przyjemnością :)
Zapraszam też do mnie na candy http://koronkowoo.blogspot.com/2013/01/candy.html

Anonimowy pisze...

niesamowite, tyle szczęścia:) ustawiam się w kolejce-obserwuje-w małym domku.pozdrawiam i zapraszam na moje candy

Pati pisze...

Ustawiam sie w kolejce :)
Banerek na moim blogu, obserwuję z przyjemnością.

Pozdrawiam ♥ Pati

jolajka pisze...

WOW!!! Chętnie się zapiszę, super zestawy :) :) :)

winka1979 pisze...

Z przyjemnością przyłączam się do zabawy :)
Pozdrawiam serdecznie :))))

Grażyna O. pisze...

Z miłą chęcią dołączę, banerek zamieszczony http://grazynao.blogspot.com
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

I ja chętna jestem:)w kolejce
ella@onet.eu

TheBestThing pisze...

Zgłaszam się :-)

Paulyntolyna pisze...

Ja bardzo lubię robić na szydełku a z taka ilością włóczki można naprawdę zaszaleć:) Zapisuję się i mam nadzieję, że uda mi się bo naprawdę jest to coś wspaniałego

dorota24680 pisze...

Zapisuję się.

ania.n pisze...

Witam i z radoscia stane po wloczki bo uwielbiam dziergac.
ania_reg@poczta.onet.pl

Unknown pisze...

ile tej włóczusi , ja z przyjemnością ją przygarne a mój adres e-mail to kaja2084@wp.pl a blog handmadekoraliczki.blogspot.com

My Crochet Privacy... pisze...

Ach, jakie cuda można wygrać! Ile wspaniałości z tego można wydziergać :) Zapisuję się w kolejce, warunki spełnione :) Czekam z niecierpliwością na wyniki i zapraszam do siebie (u mnie też Candy i do wygrania Pingwinek Piccolo).
Pozdrawiam serdecznie :)

evejank.blogspot.com pisze...

Jak tu sie nie zapisać? Takie super candy. Zaraz info u siebie umieszczam.

Kasia pisze...

zgłaszam się :)
dodałam baner i obserwuję :)

Unknown pisze...

Sweterek to jeszcze nie moja liga, ale szalik, mitenki czy komin to kuszą jeszcze bardzo tej zimy, choć dopiero się uczę. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

Małymi Kroczkami pisze...

Zabawę z szydełkiem od niedawna zaczęłam odświeżać, więc z takim zestawem jak znalazł dobry początek, więc się zapisuję !!!!!

Czarna dama pisze...

I ja się chętnie zapiszę w kolejkę :)

madebymali pisze...

Chętnie się zapisuję na te cuda:)

Anonimowy pisze...

Witam!
Bolg interesujący :) Obserwuję za kurtynką tajemniczości :)
Chciałabym wziąść udział w zabawie :)
A z drutem i szydełkiem zaczynam zabawę więc moteczki się przydadzą :)
Kontakt: scully16@op.pl
Izabela

Small Megi pisze...

Koniecznie muszę się zapisać na takie obfite candy! Pozdrawiam Pstro

Pysiakowe Hobby pisze...

ja tez sie zapisuje,sama nie dziergam ;( ale mama by sie ucieszyla z takiej niespodzianki:) pozdrawiam

Anonimowy pisze...

i ja :)


jossa@tlen.pl

Aurelia pisze...

Takie klejnoty do wygrania.
Ustawię się i ja.:)
Gorąco pozdrawiam:)

Aurelia pisze...

Nie wiem czy wskoczyło.:)
Jeszcze raz ponowię próbę.:)
Również chciałabym brać udział, w tak super zabawie.:)
Banerek wklejony.:)
Gorąco pozdrawiam:)

Krafty i Arty pisze...

Chętnie ustawię się po włóczkę. Pozdrawiam

mary nama pisze...

Witam serdecznie i już ustawiam się w kolejce:-))) Podglądam i podziwiam cudeńka.
Pozdrawiam serdecznie
mary

mary nama pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
alicja11 pisze...

DOPISUJE SIE NA CUKIERASKI Z OCHOTA.POZDRAWIAM!
http://alicja11.blogspot.com/

mp pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce :)

Anonimowy pisze...

dopiero zaczynam przygodę z szydełkiem, ale myślę, że potrwa dłużej... więc się zgłaszam, bo moteczki się do mnie uśmiechają ;) obserwuję z chęcią, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
pozdrawiam :)
http://oliwkowepasje.blogspot.com/

ElGie pisze...

Tożto prawdziwa gratka dla drutomaniaczki!!!
Z wielką przyjemnością staje w kolejce po takie cudeńka.
http://drutomania.blogspot.com/

Monia Fioletowa pisze...

Dopiero się uczę, na razie udało mi się wydziergać szal w rozmiarze chomika ;) Ale jestem dobrej myśli ;) Pozdrowionka ;)
fiolety.blogspot.com

mary nama pisze...

Podglądam, podziwiam inspirując się i ciesząc oko wspaniałymi cudeńkami. Oczywiście chętnie zapisuję się na słodkości mając nadzieję, że przewrotnie los tym razem mi dopisze.
amu1@tlen.pl

Pozdrawiam serdecznie
mary

Joanna pisze...

Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam

Baya pisze...

Jak dobrze, że tu trafiłam. Z wielką nadzieją ustawiam się w tej długiej kolejce... no i zostaję na dłużej, oczywiście... :)

z.piatek@interia.eu pisze...

Też jestem chętna. Może mi się powiedzie?...

Ma_niusia pisze...

I ja się koniecznie zgłaszam i na moje candy też zapraszam :-)

Unknown pisze...

to i ja się chętnie zapiszę moze mi się uda a i na drutach i na szydełku robię więc się wełęnka przyda

mARTa pisze...

Ooo taaak...! Już widzę przyszłość tych moteczków w moich rękach...! :)
Zapisuję się!

Anonimowy pisze...

ja również się zapisuję , fajne kolorki moteczków i super prace kasia
shrek151@go2.pl

Anonimowy pisze...

i ja jestem chętna do super moteczków kasia
shrek151@go2.pl

Doriss pisze...

Lubię podziergać więc może się uda i szczęście się do mnie uśmiechnie.
Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Witam, wprawdzie na drutach umiem robić, ale jednak wole szydełko i z przyjemnością się zapiszę po tak wspaniałe cukiereczki. Zapraszam do siebie na wiosenny poczęstunek :) pozdrawiam Jadzia.

dom za końcem świata pisze...

o, jak mi się marzą te kłębuszki. Byłyby w sam raz na te aniołki, które właśnie się wykluwają, a pomysłów mam na nie sto tysięcy (więc kłębuszki potrzebne będą).

Unknown pisze...

Jakie fantastyczne candy :))) aż mi się oczy zaświeciły na te włóczki :)
baner namadebyela.blogspot.com

aniam1009 pisze...

To ja też zgłaszam się do zabawy :)) Może choć raz szczęście mi dopisze... :))

Unknown pisze...

Włóczki super, oczywiście zapisuję się. Pozdrawiam cieplutko
Banerek już jest na http://roznosci-vivien.blogspot.com/

Dzieła Madame pisze...

to i aj się zapiszę do zabawy:)
włoczek nigdy za mało:)
www.dzielamadame.blogspot.com

AiraArt pisze...

Piękne włóczki i w "moich" kolorkach, staję w kolejce choć długa, a mnie nie zdarza się wygrywać :) Pozdrawiam.
PS Banerek umieszczam na pasku bocznym mojego bloga w rubryce "Szukam szczęścia", http://airaart.blogspot.com/

Ania Sz pisze...

Ależ skarby. Jak mi się podobają. Może choć raz mi szczęście dopisze. Zgłaszam się. 26aniasz@gmail.com

Ania Sz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gohaa pisze...

Aż wstyd się nie ustawić po takie skarby:)

AnitaM pisze...

Przyłaczam się z przyjemnością:) i będę odwiedzała częściej:)

magdowo pisze...

Zapisuję się dla mojej mamy. To ona dzierga w domu z największym zapałem. Jeśli wygram, chciałabym podarować jej ten nie mały zestaw włóczki.
Z wielką przyjemnością dopisuję się więc do kolejki po Twoje cukieraski :)
Pozdrawiam serdecznie. Magda
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

Nutinka pisze...

Oj, śliczności, i jasne, i ciemne. Ustawiam się w kolejce, bo nie mogłabym przejść obojętnie obok. :)
Banerek wstawiony i zapraszam też do mnie (danutinka.blogspot.com). :)

Lineee pisze...

Zgłaszam się z haftyline.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział w tym candy :) Na drutach dopiero uczę się robić, więc zapas włóczki się ewidentnie przyda. Bloga nie mam więc zostawiam email: marta.wojtasik@op.pl

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział w tym candy :) Dopiero uczę się robić na drutach, ale zapas włóczki ewidentnie się przyda. Z braku bloga pozostawiam swój email: marta.wojtasik@op.pl

SmaszKa pisze...

Cudne!! Nieśmiało przycupnę na końcu kolejki...
Pozdrawiam cieplutko,
Kasia

SmaszKa pisze...

Cudne!! Nieśmiało przycupnę na końcu kolejki...
Pozdrawiam cieplutko,
Kasia

kasiuleczka pisze...

i ja i ja uwielbiam dziergac wiec sie z mila chceciá ustawiam po te cukieraski!!!http://swiatkasiuleczki.blogspot.co.uk/

cohenna pisze...

Szydełka już czekają i czekam teraz niecierpliwie na wyniki :) a nóż widelec dopisze mi szczęście :)

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie ustawie się do tego candy :) Zaczynam przygodę z robieniem na drutach i włóczka się przyda. Mój mail marta.wojtasik@op.pl - brak bloga.

Lucyna pisze...

To i ja spróbuję szczęścia, chociaż chętnych tak wiele. Pozdrawiam.

raeszka pisze...

Dawno już nic nie dziergałam ale może Twoje motki mnie zmobilizują :).

Zapisuję się.

Unknown pisze...

Zapisuję się i ja- ewelina.osojca@gmail.com

Anonimowy pisze...

Ja też niemialo,ale bardzo chętnie do kolejki się piszę!
agnieszka-kochanek1@wp.pl

Iwona pisze...

Z chęcią się zapiszę na takie rarytasy.

Anonimowy pisze...

nie mam szczęścia w losowaniach... a może tym razem się uda?
pozdrowienia

Monika

prace.odreczne@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...