poniedziałek, 12 sierpnia 2013

pełnia lenistwa


to lubię :
lato, słońce i czas dla siebie na słodkie lenistwo :)

powoli dłubię sobie białą bombeczkę i coraz bardziej cieszy moje oczy. Nie mogę się doczekać aż powieszę ją zimą na ścianie :)
nie spieszę się, bo to przecież nie wyścigi w wyszywaniu. 
Ostatnio sobie odpuściłam blogowanie ale zaglądam do Was regularnie i podziwiam Wasze wytwory.




a to z ogródka
wczoraj szukałam przepisów na dyniowe szaleństwa i zdziwiłam się jakie cuda można wyczarować z dyni. Odkryłam to warzywko niedawno.
:)
 



4 komentarze:

pelasia pisze...

bombka pięknie się już prezentuje ...bardzo smakuje mi kompot z dynii...

Doriss pisze...

Bombeczka fajnie rośnie, ale pięknie urosły też dyńki i pomidorki. Takie specjały z własnego ogrodu cieszą.
pozdrawiam

ann_margaret pisze...

Fajny hafcik się szykuje:)
A tych własnych dyń to zazdroszczę!

realizacjamarzen pisze...

jaka piękna ta bombka!!! Czy mogłabym Cię prosić o wzór? Byłabym bardzo wdzięczna:)

realizacjamarzen@onet.pl

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...