czwartek, 2 października 2014

Blog reanimacja


Witam wszystkich po długiej letniej przerwie :)
Nie nudziłam się i często zaglądałam na Wasze blogi aby być na bieżąco;
Zrobiłam latem kilka rzeczy:
z decoupag-u:




Zdjęcia robione były wieczorem więc troszkę za ciemne wyszły ale koneweczkę widać :)

Uszyłam Zuzi nowy fartuszek do przedszkola
(zdjęcie jutro :)0)

i byłam na imprezie pt: "Ostrów Tumski z historią" na której poznałam kilka starych technik np farbowania naturalnej bawełny naturalnymi barwnikami takimi jak kwiaty, liście czy kora z drzew;
poznałam starą jak świat technikę tkania na krośnie co bardzo przypadło mi do gustu:



Ten dywanik ze zdjęcia robiony był z modnej włóczki zpagetti.

To niewiele ale też nie wszystko. 
Zapraszam już wkrótce :)

1 komentarz:

Paulyntolyna pisze...

Konewka bardzo ładna, zazdroszczę trochę tych warsztatów:) Pozdrawiam serdecznie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...