poniedziałek, 24 marca 2008

Święta, Święta i ... po Świętach

Witam wszystkich po Świętach.
Miało być ładnie a tymczasem śnieżyce i zimny wiatr.
Komuś się chyba Święta pomyliły ;)

W taką pogodę, z pełnym brzuchem, wieczorem myślałam o
pracach, które mam zamiar skończyć jak najszybciej:


Te bałwanki poczekają pewnie do jesieni...


A to ostatnie moje zakupy, które dotarły w piątek przed samymi Świętami:
Jeszcze nie mam koncepcji co wykonam z serwetek natomiast kuferek będzie mi służył do przechowywania aktualnie wykonywanych robótek :)



Ten obraz też pewnie wszyscy znacie.
To "Stworzenie" Michała Anioła.
Robiłam go długo (w sumie ok roku) oczywiście z przerwami.
Największą frajdę mam jak skończę haftować i oprawiam takie cudo.
Jest spore bo ma 50x100 cm.




Poniżej jeden z obrazów rosyjskiego malarza i grafika W. Kandinsky (1866-1944).
Bardzo mi się podobają jego impresjonistyczne dzieła i mam zamiar zrobić jeszcze jeden jego obraz pt." Czerwony, żółty, niebieski". Wzór mam więc jak znajdę czas...




Święta, Święta i ...... po Świętach
Trzeba zabrać się do pracy. Jutro czeka mnie bardzo ciężki dzień w pracy :(



Zając był i to nie jeden :)

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...