poniedziałek, 29 września 2008

Chwilowy powrót

Wracam i to nie z pustymi rękoma. Wypoczynek był czynny i pożyteczny.

W domu trwają prace remontowe od 2 tygodni i nie zanosi się na koniec w planowanym terminie 3 tygodni. Remont jak to remont jeśli się przeciąga to dobry znak (tak myślę), ponieważ będzie dokładnie i starannie wykonany. Na czas remontu przeniosłam się do rodziców i stąd moja nieobecność na blogu.

Wracam więc do Was na chwilę.

To już półmetek ciąży. Od tygodnia czuję ruchy maleństwa, które dobrze i prawidłowo się rozwija, co ogromnie nas cieszy.

Dla naszego synka przygotowałam na razie dwa drobiazgi, które wykonałam na (dość starej już) maszynie dziewiarskiej z zakupionej niedawno wełny:


Śpioszki przed zszyciem:


Śpioszki po zszyciu i wykończeniu na szydełku


aby łatwiej było je zakładać na ramionach przyszyłam po 2 guziczki


poniżej jedna z nogawek zakończonych maleńkim ściągaczem


A to drugi mój wytwór- maleńki sweterek

wełna jest cieniowana i stąd te różnokolorowe wzorki.


Sweterek zakładany będzie przez głowę i dlatego na prawym ramieniu przyszyłam również 2 guziczki .


Powyższe zdjęcie przedstawia zbliżenie ściągacza przy sweterku a poniżej mamy komplet w całej okazałości ;0)



2 komentarze:

monia0103 pisze...

Pięknie ci wyszedł ten komplecik

www.mulinkowefantazje.blox.pl

moteczek pisze...

Śliczny i praktyczny komplecik dla synusia wydziergałaś; bardzo ładnie poukładały się cieniowane niteczki, co w efekcie wygląda niesamowicie oryginalnie i ciekawie. Pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...